10 دلیل اصلی سرمایه گذاری در قبرس شمالی

اکتبر 22, 2022
5 Reasons to Invest in North Cyprus Land

انتخاب قبرس شمالی بعنوان مقصد سرمایه گذاری مطمئن و پرسود در شرایط فعلی یکی از سنگین ترین پرونده های ما در آسپر است که با استقبال خاصی هم روبرو شده است.

چرا برای برخی ، قبرس شمالی تبدیل به بهشت سرمایه گذاران ملکی و سرمایه گذاری درست ملک شده است؟

بررسی تمامی این موارد و علت ها برای این گزارش و دلایل آن، نیازمند زمان بیشتری است . ولی ما تصمیم گرفته ایم به اختصار مطالب را برای شما روشن کنیم. البته پیشنهاد می کنیم که جهت کسب اطلاعات جامع با ما در آسپر در تماس باشید.

1. خب دلیل اول گرایش سرمایه گذاری در قبرس شمالی برای ایرانی های عزیز، شاید قابلیت دریافت اقامت و امکان مهاجرت قانونی با بازپرداخت بلند مدت است. آیا واقعا جای دیگری این امکان مهاجرت را دارد؟

2. دلیل دوم بنظر من ، امکان حفظ سرمایه و نجات سرمایه از تورم موجود است که شما می توانید در قبرس شمالی این کار ا انجام بدهید. زیرا که در قبرس شمالی تمامی معاملات و ارزش گذاری دارایی ها برطبق پوند انگلیس انجام می شود و پوند انگلیس طی سال ها قادر بوده که ارزش خود را نسبت به دلار و یورو حفظ کند . در نتیجه تورم های ناشی از سیاست گذاری های پولی و وضعیت اقتصاد جهانی شما را متضرر نخواهد کرد.

3. دلیل سوم جهت پیشنهاد قبرس شمالی برای سرمایه گذاری، قطعا سود خوب سرمایه و خرید ملک در پروژه های پیش فروش و در حال ساخت در قبرس شمالی، اگر این دلایل هنوز شما را قانع نکرده است پس با ما همراه باشید . البته درصورت تمایل می توانید تمامی این مطالب را بصورت بسیار جامع از طریق ارتباط با مشاورین ما دریافت کنید.

4. دلیل چهارم خرید ملک در قبرس شمالی به این علت است که قبرس شمالی جزو معدود کشورهایی است که شما با خرید ملک در آن، در واقع صاحب زمین و قسمتی از خاک قبرس می شوید و این ملک مشابه خیلی از کشورهای دیگر، بصورت مالکیت 99 ساله معامله نمی شود . به بیان ساده تر، شما می توانید این دارایی را تا ابد با ارث به میراث خود واگذار کنید.

5. دلیل پنجم اینکه با توجه به رشد شدید و توسعه گردشگری در قبرس شمالی از یکطرف و با توجه به قوانین مهاجرت فعلی در قبرس شمالی و افزایش درخواست برای مهاجرت و اقامت در قبرس شمالی، این کشور شاهد رشد شدید جمعیت شده است و این بدان معناست که باید خدمات اجتماعی و امکانات رفاهی و فرصت های سغلی جدید و متنوعی ایجاد شود و معنی دیگر این موضوع اینست که ما شاهد دویاره ارزش دارایی های منقوله خواهیم شد.

6. دلیل ششم اینکه امنیت حاکم بر قبرس شمالی متضمن رشد اقتصادی این کشور شده است و قطعا یکی از مهم ترین مولفه ها جهت سرمایه گذاران حرفه ای، امنیت اجتماعی حاکم بر مقصد سرمایه گذاری آن ها خواهد بود که این امر در قبرس شمالی محقق شده است.

7. دلیل هفتم؛ سیاست: درسته که قبرس شمایل مانند بسیاری از کشورها دچار چالش های سیاسی خاص خودشه ولی ایم موضوع و با توجه به پیش بینی هدف سیاست گذاران قبرس شمالی جهت اعتبارگیری جهانی و ایجاد تنوع نژآدی، شرایط را به یک بورس سرمایه گذاری تبدیل کرده است که از نظر من این شرایط و قوانین راحت از سمت دولت قبرس شمالی، با توجه به محدود بودن منابع، نباید خیلی طولانی باشد. پس بهتر است از این فرصت مناسب بهترین استفاده را ببریم.

8. دلیل هشتم؛ شاید این موضوع یک روش و متد سلیقه ای برای من باشد و شما نظر دیگری داشته باشید. ولی بنظر من زمانی که یک سرمایه گذاری می تواند مخاطبان مختلفی از کشورهای مختلف با سلایق متفاوت، منطق های متفاوت و از کشورهایی که رشد کلی و رتبه آن ها متفاوت باشد ، به قولی تنوع نژادی سرمایه گذاری اتفاق می افتد . این بدان معناست که بررسی چالش ها از زوایاییکه شاید در منطق ما مخفی بوده است. این مورد حداقل برای من یک شاخص و نکته مثبت می باشد.

9. دلیل نهم: معمولا سرمایه گذاری در پروژه های قبرس شمالی بع شرکت های بزرگ سازنده در قبرس شمالی ختم می شود. این شرکت ها را در مقالات دیگر بصورت کلی و مجزا مورد بررسی قرار خواهیم داد. شرکت های سازنده در قبرس شمالی از اعتبار کافی برخوردار هستند و زیر نظر دولت قبرس در حال فعالیت اند و اجازه فعالیت و کسب سود سرشار آن ها در قبرس وابسته به انجام تعهدات و جلب رضایت سرمایه گذاران مختلف می باشد و طی سال های اخیر شاهد ایجاد مشکل و دردسر و یا عدم امکان انجام قرارداد و یا تعهدات از این شرکت ها نبوده ایم. برای اینکه با برخی از این شرکت ها آشنا شویم، یک لیست از شرکت های معتبر قبرس شمالی که داراری رزومه بین المللی نیز هستند را خدمتتان معرفی می کنیم:

  • Dovec
  • Notherland
  • Noyanllar
  • Sesar

10. و دلیل دهم: عدم وجود فساد اداری در قبرس شمالی. این سه کلمه کاملا معانی واضحی را شامل می شوند و شاید نیازی به توضیح مازادی وجود نداشته باشد.
بله؛ نرخ فساد اداری در قبرس شمالی بشدت پایین می باشد . دقیقا مشابه با میزان نرخه پایین جرم و جنایات در قبرس شمالی.
مردم قبرس تمایل چندانی به بی قانونی و چالشهای آن ندارند. این نکته در آینده و زمانیکه جهت امور مختلف به سازمان ها و ارگان های آن جا مراجعه می کنید کاملا قابل لمس خواهد بود و حس رضایت بخشی را به شما منتقل می کند.

همین حالا برای سرمایه گزاری در قبرس با ما مشورت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

ما در آسپر بواسطه سال ها فعالیت در زمینه فراهم سازی بستر مناسب سرمایه گذاری در قبرس شمالی به شما کمک می کنیم تا بتوانید با کسب اطلاعات دقیق و روشن و با توجه به واقعیت های پیش رو ، بهترین تصمیم را برای آینده اخذ کنید.

ارتباط با ما
لینک های مفید
آخرین مقالات