ارزان‌ترین راه مهاجرت قانونی

اکتبر 22, 2022
cypriot-propert

ما در آسپرمفاهیم کلمات را به شیوه درست مورد بررسی قرار می دهیم و وقتی تصمیم داشته باشیم در رابطه با ارزان ترین راه مهاجرت قانونی بپردازیم، مسیر و روش های مختلف را مورد بررسی قرار می دهیم و با توجه به قانونی بودن راه مهاجرت، درصد بالای موفقیت در پروسه مهاجرت و در آخر بررسی دقیق هزینه و نحوه و اطمینان از نوع پرداخت ها که نکات بسیار مهمی هستند خواهیم پرداخت.

پس قطعا برای شروع بررسی یک راه مهاجرت قانونی و ارزان، می بایست شرایط به دقت توسط کارشناسان مورد بررسی قرار بگیرند. پس با ما در آسپر در ارتباط باشید.

در ارتباط با هزینه مهاجرت می توان به هزینه های وکیل ، سفر ، جمع آوری مدارک و … اشاره کرد. که تقریبا تمامی این هزینهها بدون درنظر گرفتن میزان موفقیت پرونده غیر قابل عودت هستند. ما طی سال ها در آسپر با بررسی شرایط مختلف و انواع راه مهاجرت قانونی به کشورهای مختلف با توجه به شرایط متفاوت کشورها و تغییر قوانین در طول زمان متوجه آن هستیم که ریسک هزینه های مهاجرت با توجه به شرایط مذکور بالا می روند.

با توجه به پرونده ای مهاجرت و صرف هزینه های آن، شما به محض ورود به کشور مقصد جهت انجام امور اقامت قانونی، نیازمند صرف هزینه های مختلفی از جمله تامین مسکن مناسب، تامین هزینه های زندگی و یا تحصیل و درمان و .. خواهید بود که تمامی این موارد نیازمند پشتوانه مالی مجزا هستند که به هزینه های تمام شده یک مهاجرت قانونی منجر خواهد شد.

حال شما به این فکر کنید که تمامی هزینه های صرف شده بعنوان بخشی از سرمایه گذاری شما جهت دریافت اجازه اقامت باشد و به واسطه آن یک مهاجرت قانونی و مطمئن را رقم بزنید.

فقط با این تفاوت که این هزینه ها و مبالغ صرف هزینه های وکالت یا موارد مذکور ، بعنوان پس انداز سرمایه گذاری برای شما عمل کند. در نتیجه شما علاوه بر اینکه این مبلغ را از دست نداده اید و توانسته اید به واسطه آن بواسطه آن برنده یک مهاجرت قانونی و قطعی شوید.

سالانه به این مبلغ بعنوان سرمایه گذاری سود و ارزش افزوده مناسبی تعلق می گیرد. البته نکته بسیار مهم در این مدل مهاجرت و یا به قول ما مهاجرت از طریق سرمایه گذاری اینست که شما لازم نیست که کل مبلغ مورد نظر را یکجا بپردازید؛ بلکه می توانید این مبلغ را طی بازه های زمانی بلند مدت و بدون بهره پرداخت نمایید . پس به نوعی شما سرمایه گذاری غیر نقدی جهت مهاجرت را در اختیار دارید که به این نوع سرمایه گذاری، ارزش افزوده نیز تعلق می گیرد.

حالا سوال اینجاست که چرا ما این روش مهاجرت را بعنوان ارزان ترین روش مهاجرت قانونی بیان می کنیم؟

دلیل آن اینست که شما به جای صرف هزینه می توانید از مزایای سود مناسب کوتاه مدت و یا بلند مدت آن نیز بهره مند شوید. پس با انتخاب درست مسیر مهاجرت و سرمایه گذاری می توانید از منافع آن نیز بهره مند شوید.

ما در آسپر با معرفی پلن های متنوع سرمایه گذاری و مهاجرت، پاسخ تک تک سوالات شما را صادقانه خواهیم داد . هدف ما ایجاد بستر مناسب سرمایه گذاری و یک مهاجرت منطقی است و طی این سال ها با مشاوره صادقانه توانسته ایم اعتماد همراهان خود را جلب کنیم بطوریکه بیشترین مراجعه کنندگان دیروز ما در آسپر به ما می پیوندند.

آرزوی ما در آسپرهوم، آینده بینظیر برای شما درهرجای این گیتی است ، که قطعا شما لایق آن هستید.

برای مشاوره مهاجرت به قبرس شمالی همین حالا با مشاوران ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درباره ما

ما در آسپر بواسطه سال ها فعالیت در زمینه فراهم سازی بستر مناسب سرمایه گذاری در قبرس شمالی به شما کمک می کنیم تا بتوانید با کسب اطلاعات دقیق و روشن و با توجه به واقعیت های پیش رو ، بهترین تصمیم را برای آینده اخذ کنید.

ارتباط با ما
لینک های مفید
آخرین مقالات